Κυριακή 2 Δεκεμβρίου 2012

Ταινίες: ''Τα λεφτά μας πίσω ΡΕΕΕΕ''

Βράδυ Παρασκευής, μόλις έχω κάνει τα πρώτα μου βήματα έξω από την αίθουσα του Κινηματογράφου, σκυθρωπός όπως όταν παραγγέλνεις πίτα γύρο με τζατζίκι και σου βάζει ο Μόγγολος Κέτσαπ...(Οικογενειακές Ιστορίες). 
Έχω πάει να δω το Green Lantern. Μακράν η χειρότερη ταινία DC Universe.

Οχτώ ευρώπουλα! 8 ευρώπουλα για να δω βρύα και λειχήνες. Άκη κάνε άρθρο για τα παδιά που δεν ξέρουν ρε!


Έχω πάθει σκορβούτο από τα αλατισμένα ποπ κόρν και τα δάκρυα ρέουν. Αλατισμένα και αυτά! 114 λεπτά, καθώς φλερτάριζα με την έξοδο κινδύνου, ναύτες βγήκαν στην στεριά για περιπολία.


Πραγματικά αναρωτιέμαι αν ο Hal Jordan έβγαινε από τις σελίδες του κόμικ και έβλεπε αυτή την τραγική προβολή, με πρωταγωνιστή τον Σταμάτη και τον Γρηγόρη (Aquaman) του Χόλιγουντ, θα ήθελε να πέσει εθελοντικά μάχιμος σε λίμνη από Πιράνχας. Στο παραπάνω βίντεο πρωταγωνιστής είναι ο ξάδελφος του Aquaman, γνωστός κάτοικος Γαλατσίου.
H αντίδρασή μου, βέβαια, ήταν ακόμα πιο τραγική, όταν πλήρωσα για να δω σε HD, την ταινία Transformers 2:

Ω ΘΕΕ!

Πού αν δεν ήταν αυτός ο μ..(λογοκρισία)...ρος, η ταινία θα ήταν ισόβια υπόψηφια για Χρυσά Βατόμουρα.
Σε όλους αυτούς τους κάγκουρες (ξέρετε ποιοι είστε, μην κρύβεστε πίσω από τα φωτάκια νεον σας) που υποστηρίζουν οτι υπήρχαν ''ποιοτικές ερμηνείες'', τους παραπέμπω να δουν το εμετικό Paranormal Activity 2.

Ιπτάμενα τηγάνια, αυτόματα ντουλάπια, υποψίες θρίλερ, και άφθονο γέλιο. Κάτι η ταινία, κάτι η λαιμαργία μου, κόντεψα να πνιγώ από τα ποπ-κορν.
Την προήγουμενή φορά που θυμάμαι τον ευατό μου να πνίγεται στην αίθουσα του σινεμά, με κόκα κόλα (γνωστό αναψυκτικό) αυτή τη φορά να μου καίει τα ρουθούνια, ήταν στην ταινία Hunger Games.

Ναι,ναι! Είχα την τιμή να είμαι παρών στο θλιβερό γεγονός γεμάτης αίθουσας του σινεμά σε αυτή τη προβολή. Είναι να απορείς πως ο ντουνιάς έχει ακόμα χρήματα για τέτοια βατόμουρα. Άντε εμένα με παρέσυραν τα κυκλώματα, όλα τα υπόλοιπα φισφιρίκια ποιος τα έστειλε?
Εκεί όμως που ο κόσμος άρχισε να εξαγριώνεται και να σκαρφαλώνει τις καρέκλες απειλητικά προς το Άγιο Φως το Αληθινό της Αίθουσας, ήταν στο Tree Of Life. Α, μην ξεχάσω, εσείς οι τρείς που προβοκάρατε τον τίμιο αγώνα μας, ξέρουμε που μένετε. ΤΟ ΝΟΥ ΣΑΣ! Η αρμάδα του Κώστα έρχεται!


Κλείνοντας, θα θέλαμε να ευχηθούμε σε όλους καλό υπόλοιπο, όπου και αν πάτε, εμείς έχουμε κλείσει εισητήρια (Με τον Άγγελο του ΑΡΚΑ). 
20 μερούλες μείνανε! Ψάρακες! 


(Άλλο ένα μαργαριτάρι του σινεμά) 
 

To sum up, που λένε και στο χωριό του Covi, μην ξεχνάτε να εφοδιάζεστε με ποπ-κορν σε όλες σας τις προβολές. Σώζουν ζωές με τις πολλαπλές τους χρήσεις, από κανονόμπαλες μέχρι τροφή (!)


Μέχρι το τέλος του κόσμου θα έχει γραφτεί άρθρο για τον μεγάλο  παστελιαδόρ Κώστα Μήτρογλου.
Αυτό είναι δέσμευση!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου